דר' ג'ורג'ינה איזזנברג

טיפול בגלי רדיו

טכנולוגיית IPL  (טיפול באור) ו- RF (גלי רדיו) הם חלק מהטיפולים שנחשבים לנפוצים, יעילים ובטוחים במיוחד, ביחד או לחוד, על מנת לטפל בתופעות ההזדקנות ואף לשמור על מראה העור הקיים. דרך מנגנונים שונים, הטיפולים הללו מרפאים את העור בשכבות העמוקות שלו, בדיוק במקום בו מצוי מקור הבעיה. העור מעודד יצור קולגן חדש וחזק יותר וכך העור נשמר צעיר יותר לאורך הזמן.

הצערת העור והעלמת קמטים

שאלות נפוצות על טיפול בגלי רדיו

  • איך פועלת טכנולוגיית הRF (גלי רדיו)?

    RADIOFREQUENCY  או גלי רדיו היא טכנולוגית המבוססת על פולסים של חום שנשלחים על העור ומטרתם היא לחמם ולפרק את הקולגן הישן והפחות יעיל (אשר משמש כרשת תמיכה של העור) ולעודד יצור קולגן חדש וחזק יותר על ידי העור. חילוף זה מתבטא בעור מתוח וחלק יותר. טיפול זה משמש כטיפול אנטי אייג'ינג בפני עצמו או כחלק מתוכנית טיפולית רחבה יותר בשילוב עם טכנולוגיות אחרות כמו IPL. באמצעות הטיפול בגלי רדיו ניתן לשפר את מראה הפנים, הצוואר והמחשוף. כמו כן הוא מהווה טיפול יעיל לכתמי גיל בידיים.

  • מהר ובלי כאבים!

    הטיפול ניתן בסדרה אשר כוללת בין 4-6 טיפולים בהתאם לצורך, עם מרווח של כ-3 שבועות בין כל טיפול. משך זמן הטיפול משתנה ותלוי בפרוטוקול ובאיזור אשר רוצים לטפל, והוא נמשך בין 15-40 דקות.
    טיפולים אלו אינם נחשבים לכואבים, תתכן אי נוחות קלה תוך כדי טיפול.ניתן לחזור מיד לפעילות רגילה לאחר הטיפול, ללא צורך בהחלמה, מלבד מעט אדמומיות או נפיחות קלה באיזור הטיפול אשר חולפות בהמשך.

  • מתיחת העור ללא ניתוח

    טיפול באור (IPL) הוא אחד מהטיפולים היעילים והבטוחים ביותר לטיפוח העור, אשר מאפשר לנו להעניק לעור את המראה האחיד, החלק והנקי שלו. תוצאות הטיפול ניכרות כבר אחרי הטיפול הראשון. הצערת העור על ידי טיפול באור כולל טיפול בהיפר-פיגמנטציות ממקורות שונים, ובתופעות אחרות כמו נימים, קמטוטים עדינים וצלקות אקנה.
    טיפול בגלי רדיו (RF), שלעתים מצטרף לטיפול באור, הוא טיפול המיועד למתיחה והרמה של עור רפוי, מקומט וירוד אשר נותן אפקט של מתיחת פנים ללא צורך בניתוח.
    לאחר ייעוץ ואבחון מדויק על ידי רופא מוסמך, ניתן להתאים פרוטוקול טיפולי ייחודי לכל מטופל. מדובר בשיטות טיפוליות אשר נלמדו והובאו מהקליניקות הטובות ביותר בעולם. הטיפולים נעשים במכשור המתקדם ביותר, בעל אישורי FPA  ו-CE.

  • איך פועלת טכנולוגית IPL?

    IPL (Intesive Pulse Light) היא טכנולוגיה המבוססת על הבזקי אור שנשלח אל האיזור המטופל. האור הופך לאנרגיית חום ונקלט על ידי המלנין (החומר האחראי לצבע כתמי העור או שיערות) ולתאי הדם האדומים אשר נמצאים בורידים הקטנים. טיפול זה אמנם נמצא בשימוש כבר 20 שנה, אך המכשור התקדם והשתפר עם השנים והפך את הטיפול ליעיל, מהיר, נוח ובטוח יותר.

יצירת קשר

נשמח לעזור בכל שאלה רפואה אסתטית בהתאמה אישית