פיסול פנים הינו טיפול המהווה מתיחת פנים ללא ניתוח וללא כאבים ותופעות לוואי, ומחזיר את המראה הצעיר והרענן לפנים. לאורך הזמן, עור הפנים הופך להיות מדולל ונפול, וכך נוצרים הקמטים. טיפולי פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורונית מאפשרים לעור לחזור אחורה בזמן כבמטה קסם. הטיפול מיועד לגברים ונשים בכל הגילאים ועם כל מבנה פנים. אם ברצונכם להבטיח לעצמכם תוצאות טבעיות, יפות והולמות, יש לבצע את הטיפול רק אצל רופא מקצועי ומוסמך ברפואה אסתטית. בנוסף, בטרם הטיפול חשוב מאוד לעבור הליך אבחון מדויק והתאמה אישית של הטיפול. ברוב המקרים התוצאות נראות באופן מידי אחרי הטיפול הראשון. לעתים ידרשו טיפולים נוספים לחיזוק המראה והדגשת תווי הפנים.

איך זה מתבצע?

בניגוד למה שרבים נוטים לחשוב, לא מדובר בפעולה כירורגית הדורשת ניתוח או תהליך החלמה ממושך. מדובר בפעולה פשוטה למדי של הזרקת חומצות היאלורניות המכילות מיקרואורגניזמים, הגורמים לעור הפנים להראות יפה, גמיש וצעיר יותר. ברוב המקרים התוצאות מורגשות באופן מידי, ללא תופעות לוואי.

מי זקוק לפיסול פנים?

עם הגיל והשנים, תווי הפנים שלנו מידלדלים, מאבדים מגמישותם והופכים להיות נפולים יותר. נפח הלחיים צונח, וגם הסנטר הופך נופל והופך לסנטר כפול או אפילו משולש. המראה הכללי של הפנים נראה עייף, יבש וחסר חיות וזוהר. טיפול פיסול פנים מתאים למי שנמצא כבר בגילאים מתקדמים וסימני ההזדקנות אצלו ניכרים לעין, וגם לצעירים יותר המעוניינים בטיפול מונע.
הקמטים שנוצרים בעור עם השנים הם תוצאה ישירה של צניחת קולגן, מה שהופך את עור הפנים לפחות אלסטי. פיסול פנים הוא הליך טבעי המחזיר לעור את הנפח, מה שתורם למראה צעיר ורענן.

מה זה חומצה היאלורנית?

ההבדל בין עור צעיר לעור מבוגר טמון בכמות החומצה ההיאלורונית המצויה בו. כשאנחנו צעירים, העור דואג להפיק את החומצות הללו באופן עצמאי, מה שמאפשר לעור לייצר כמות גדולה של קולגן השומר על עור אלסטי, מתוח ובריא. אך לקראת העשור הרביעי לחיינו, צריך לעזור לעור לייצר את הקולגן על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית באופן מלאכותי.

החזרת הנפח לפנים

מראה פנים אידאלי הוא מראה שנראה טבעי, שיש לו הבעות ושאינו נראה מנותח או מלאכותי. יש לזכור כי קמטים קלים מתחילים להופיע כבר בגיל צעיר, אפילו בשנות העשרים, אך הם אינם גורמים למראה מבוגר. העלמת קמטים אלה לגמרי תקנה לפנים לוק מפוסל, מלאכותי ולגמרי חסר חיים.
התבגרות הפנים גורמת לאובדן נפח בפנים ואחראי ליצירת שקעים. כך נעלם עם השנים מראה הפנים הילדותי והרענן, ומתחלף במראה חלול, שנראה מבוגר ועייף. מי שכבר איבד את נפח פניו, יראה מבוגר בהרבה לעומת מי שנפח בפניו נראה תקין, גם אם יש לו קמטי הבעיה. תהליך החזרת הנפח לפנים מתבצע על ידי החדרת חומרי מילוי התואמות את אופיו של העור.

יצירת קשר

נשמח לעזור בכל שאלה רפואה אסתטית בהתאמה אישית