רפואה אסתטית

טיפול סקין בוסטר

(SKINBOOSTER)

אם חשבתם שטיפולי רפואה אסתטית מיועדים רק למבוגרים – טעות בידכם. גברים ונשים בכל הגילאים המעוניינים לשפר את מראה עורם ולמנוע הופעת קמטים, נעזרים בטיפולי הצערת פנים אשר מספקים תוצאות מרשימות באופן ניכר לעין. אחד הטיפולים החדשניים והפופולאריים ביותר לאחרונה הוא טיפול סקין בוסטר, שמתאים גם לצעירים או לאנשים עם סימני הזדקנות ראשונים, וניתן לבצע אותו באזור הפנים, הידיים, הצוואר והמחשוף.
הטיפול יכול להוות טיפול מניעתי שמתחילים כבר בגיל צעיר, וגם כטיפול השלמה שמבצעים בגילאים המבוגרים יותר. ניתן למשל לשלב טיפול בסקין בוסטר עם טיפול בוטוקס על מנת להגיע למראה חלק יותר.

איך טיפול סקין בוסטר עובד?

שאלות נפוצות

מה זה טיפול סקין בוסטר?

סקין בוסטר הוא טיפול מנע מצוין נגד קמטים והוא משפר את מרקם העור אצל נשים עם סימני הזדקנות ראשונים, ברגע שהעור מתחיל לאבד את המראה הנעים. במהלך הטיפול מוזרקת לעור חומצה היאלרונית, כדי לעורר את העור ולתת לו מראה צעיר ורענן. התוצאה היא שינוי משמעותי כבר אחרי טיפול הראשון, והתוצאה היא עור רענן, אלסטי, נקי ומלא נפח. לקבלת תוצאות מיטביות, יש צורך בסדרה של מספר טיפולים.
משך הטיפול בסקין בוסטר אורך כחצי שעה, תלוי גודל השטח המוזרק, ולאחריו אפשר לשוב לפעילות מלאה. לאפקט מיטבי מומלץ לבצע שלושה טיפולי סקין בוסטר במרווח של 3-4 שבועות. היתרונות של הטיפול הם תוצאות מהירות באופן פשוט וללא כאבים, שיפור משמעותי במיצוק העור ומראה פנים קורן, חלק וטבעי. אין צורך בתקופה החלמה ואין שום תופעות לוואי שמנטרלות משגרת היומיום.

מתי אפשר להתחיל?

לא צריך לחכות לקמטים העמוקים, אלא להפך: רצוי להתחיל לטפל בעור כבר ברגע שיש קמטים קטנים וסימנים שמעידים על התבגרות העור, כמו כתמים ורפיון. המטרה של הטיפול היא גם לשפר ולחדש את מרקם העור, וגם למנוע יצירה של קמטים חדשים. לכן הטיפול מתאים גם בגילאים צעירים כמניעה והאטה של תהליכי ההזדקנות.
הסוד לעור נעים וחלק טמון בשכבות העמוקות שלו. סקין בוסטר מחדיר בוסט של לחות אל תוך השכבות התת-עוריות. מדובר בשיטה חדשנית ומעולה להעשרת מראה הפנים בעזרת הוספת לחות מוגברת.

מהי חומצה היאלורנית?

חומצה היאלורונית נוצרת בגופנו באופן טבעי, במטרה לספוח מולקולות מים בעור. כתוצאה מהחזקתם של המים מקבל העור אפקט של אלסטיות, מיצוק וברק. אך עם השנים החומצה ההיאלורונית המיוצרת בגוף פוחתת ומאבדת את יכולתה לספוח מים או להחזיקם. הפתרון הוא לשפר את איכותה של החומצה ההיאלורונית, ובכך להשיב לעור את המראה הצעיר שאבד.
הטיפול מבוצע אך ורק בידי רופא מנוסה, אשר מחדיר את החומר לעורך בעזרת מחט דקיקה. האפקט נבנה באופן הדרגתי מטיפול לטיפול ועל כן מומלץ לבצע סדרה של שלושה טיפולים כל מספר שבועות. בתום סדרת הטיפולים מקבל העור מראה זוהר, גמיש, רך, בריא וצעיר.

יצירת קשר

נשמח לעזור בכל שאלה רפואה אסתטית בהתאמה אישית